Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2013 16:08 - Свалете очилата.
Автор: beautifulcreature Категория: Тя и той   
Прочетен: 4539 Коментари: 3 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте!
С този постинг искам да Ви представя един човек.
Разказът който следва по-долу е коментар на човека, когото искам да Ви представя.
Той е "домакин" на една компанийка приятни хора, към която смея да се причисля и аз и блогът му е като един уютен дом, който винаги е отворен за нас, приятелите му и е арена на приятни емоции и изживявания.

Но нека Ви копирам коментарът му към постинга на hloris "Няма ненаказано добро":
6. lovertosimplicity - Тук няма какво да се мисли!
01:44 Ако правиш добро с цел да получиш някакво признание - по-добре не го прави!
Не носи ли самото добро удовлетворението от факта, че си го направил?
М?
Поста ми, посветен на Приятелката...
Когато правех тези снимки направих и още една...
В подлеза на "Орлов мост" има една баба, която вечер протяга ръката си...
Тя вече ме познава и знае, че ще и дам точно левче, а не исканите 20 ст.
Това е вид приятелство.
Като ме види да слизам по стълбите и лицето й грейва.
И съм сигурен, че не е от мисълта за левчето, а от Топлинката, която изпитва, че ме познава (по физиономия).
Аз й давам левчето по същата тая причина - защото ми става някак си топло.
Мога да й дам и 2 и 20!
Но това според мен би я намъчнило.
Аз искам тя да ме приема като... равен!
Иска да гледа на мен като на човек, какъвто съм.
Човек, който не отвръща поглед на другата страна и да се прави, че говори по ГСМа, а се вглежда в Очите й.
Та тя до преди 10 години може да е била Учителка, Лекарка или каквото там се сетите и да е спасила баща Ви или майка Ви от болест или духовна пустота!
По дяволите!
Това замисля ли се някой?
Тази вечер щях да закъснея за... една среща.
Просто имах важен разговор с моя Приятелка и се забавих.
И понеже видях, че така ще стане се обадих и от там, където ми беше срещата ми изпратиха кола да ме вземе.
Не, че не можех да закъснея, просто без мен нямаше да може да започне срещата и щяха да ме чакат.
Казах на шофьора да мине през "Орлов мост".
Той не зададе въпрос защо, след като сме в реципрочната посока.
Те, шофьорите, не задават въпроси.
Не са психолози и работата им е да карат.
Спря над самото място, където отдолу е бабата, там му посочих.
Слезнах...
Имаше репортери с камери...
Една от тях забеляза по-... шикозният автомобил и посочи на оператора да обърне камерата...
Тръгна и разбрах, че ще ме пресрещне.
Извадих от джоба си слънчевите очила и ги сложих, макар да беше 19:55 и да нямаше нужда.
Още от 3-4 метра вдигнах ръка и й казах "No comment!". цитирай   7. lovertosimplicity - След като я подминах, вече в горната част на стълбите свалих очилата.
01:48 Защо ли?
За да може бабата да ме познае!
Тя си беше там долу, протегнала ръка и чакаща своите 20 ст.
Видя ме и очите й отново блеснаха!
Предполагам защото моите са се отразили в нейните!
Ако не бях свалил защитните очила, това нямаше как да се получи.

Хора!
Свалете защитните очила от Душите и Сърцата си!

Рей

След този коментар-разказ на Рей аз за себе си специално мога само де са питам "Наистина, не можем ли да бъдем по-добри и милостиви? Не можем ли да "свалим защитните очила от Сърцата и Душите", както казва той?

Благодарим ти Рей!
За урока по човещина!



Гласувай:
17



1. hloris - Аз просто няма какво да добавя,освен
19.06.2013 17:03
да свалим очилата от сърцата и да премахнем защитните си стени към подстъпа на
сърцата си,и нека Добротата да спаси Света,защото,защото там е Истината,и Пътят,и
Светлината,и Спасението на самите нас...от нас!

Благодаря ти,Рей,за това,че ни показваш как да бъдем хора,о,не...просто Човеци!
цитирай
2. pvdaskalov - Този спонтанно създаден постинг...
19.06.2013 17:50
Уважаема Лея, този спонтанно създаден постинг ме кара дълбоко да се замисля!
Дано от Днес.бг го забележат и препечатат, за да стигне до повече хора, ако има как - до всички хора. На мен не ми се е налагало да свалям очилата и в пряк, и в праносен смисъл. Аз вървя по улиците като светкавица и не винаги спирам, макар и всичко да виждам. Най-силни сантименти изпитвам към уличните музиканти, особено ако е някое дете. Веднъж една цигуларка си беше изрязала пръстите на лявата ръкавица, за да може да свири в свирепия студ. Представих си, че е моята внучка - ученичка на виола. Как да не спреш?
Когато оставям, правя го тихомълком. Но не мога винаги, болката е на всяка крачка.
Един египетски писател давал понякога 200 долара на някой бедняк от улицата и го проследявал за какво ще ги похарчи. За мен това има голямо значение. Безгрешно разпознавам кой моли за хляб и кой проси за цигари, алкохол или наркотици. Всичко е много сложно...
Ако бях... О, всички казваме така... Ако имах власт, бих направил така, че учебната година след 2-3 месеца да започне в цялата страна с дискусия върху този постинг.
Хвала на Хлорис, на Рей и на Лея. Старият телескоп "Пиер" се гордее с вас.
цитирай
3. tota - Докосна ме споделеното ...и призивът "Свалете очилата!"
19.06.2013 23:03
Разказаното ми припомни очите и усмивката на възрастна жена, която на подлеза на гарата продаваше подправки. Всеки път, когато минех от там и я видех, си купувах подправки от нея. Една дребичка, миловидна, а усмивката и не слизаше от лицето щом очите ни се срещнеха.
"Хора!
Свалете защитните очила от Душите и Сърцата си!" Ще допълня думите на Рей: И ще се познаете.
Имаме нужда да се открием отново по човещината, която носим в себе си и сме заключили в душите си. До кога?
цитирай
4. bumerang - Хубав призив, но
23.08.2013 17:54
точно както Рей слага в определен момент тъмните очила на очите си, макар и не за защита от слънчевата светлина, точно така се НАЛАГА и да носим другите. Кое го налага? Няма по-уязвима и по-ранима голота от голотата на душата. Раните по нея са най-болезнени. Особено тук, когато не знаеш от кого, от къде и защо си получил ритник по душата. А ритника по душата е най-болезнен и унизителен. Тук могат да те наранят така, че да разбереш, че си направил грешка, че си се открил и да забравиш желанието си да се откриваш. Както беше казал някой, "Щом разтворим ръце за прегръдка, вече сме готови за разпятие". Тълпата винаги е готова да разпъне оня, който е различен от нея, нали. Тя не разпъва себеподобните. Злото съществува и чака оголени души и сърца, за да раздава ритници и да разпъва. Иначе, както казах, ентусиазмът е хубав. Пожелавам последователи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beautifulcreature
Категория: Тя и той
Прочетен: 29471
Постинги: 7
Коментари: 13
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930