Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2007 12:25 - Песните, които са с нас цял живот
Автор: tessy Категория: Тя и той   
Прочетен: 2283 Коментари: 3 Гласове:
0



Песните, които ни придружават през целия ни живот.


Сигурна съм, че в живота на всеки от вас има песни, които припомнят моменти и напомнят за хора, които са били в живота ви по едно или друго време. Това може да са песни, които не харесвате. Може да са песни, които никога не сте чували до него момент, може да са любими ваши песни. Може да са толкова много неща. И един път станали фон на събитията, те остават там, във вашето съзнание, запечатали спомена и те самите част от спомена. За да ви напомнят един ден за хубавите или лошите преживени моменти.

Моите песни, които ме придружават цел живот са:


Don"t speak” - групата на Гуен Стефани, не помня как точно се казваше - Спомени за моето първо детско влюбване, за което главния герой така и не разбра. В детството често се влюбвах безнадеждно и по детски и после винаги ми преминаваше. Но това влюбване продължило по- дълго време остави траен спомен в моето съзнание.


Вярвам във тебе” на Киора и “Nothing else metters” на Metallica - Напомнят ми за всички сълзи, които пролях; за моята безнадеждна чиста тинейджърска любов, която продължи четири месеца. За всички страдания и всички тъжни вечери, които преживях.


Coco jumbo”. Тази песен винаги съм я мразила. Когато излезе изобщо не ми харесваше. А после поради стечение на обстоятелствата се превърна във фон на лоши събития. Винаги, когато я чуя си спомням как за малко се отървах да не бъда изнасилена...


King of my castle” на Wamdoe project и “Too times” на Ann Lee. Хитове от лято 1999 или 2000 г. Първите месеци на моята независимост. Ново начало и нов живот в нов град. Трудни дни в търсене на работа и нощи на безгрижни забавления.


Няква чалга балада на Гергана. Не помня точното заглавие, не съм в състояние да ги помня, защото не ги слушам. Винаги, когато чувах тази песен се връщаше спомена за неговата любов. Историята ни беше в продължение на година и половина, за съжаление за него не беше приключила, а за мен, уви, това беше края. Тази песен ми напомня за неговата любов и наранените му чувства...


Here comes the hotstepper” на Ini Camose. Най- страхотното ми и диво танцуване бе на тази песен, но не в дискотека, а в домашна обстановка :)))). Винаги, когато я чуя се зареждам с положителна енергия и настроението ми се повишава.


Песента на Aerosmith от саундтрака на “Armagedon”. Страхотно красива песен, напомняща ми за страхотната страст и любов, която изпитвах към едно момче. Спомени, свързани с най- красивите ми и щастливи дни.


Come undone” на Duran Duran. Тази песен я слушам отскоро. Преди време съм я чувала, но не знаех кой я изпълнява. Напоследък служи за фон на разговорите ми с един човек. И сега, всеки път, когато я слушам си мисля за него.



Тагове:   НАС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ema - Ei, Tes! Strahotna ideia!
20.01.2007 16:01
Nakara me da si spomnia za moite pesni...niakoi natyjavat naistina...Celuvki!
цитирай
2. boyoto - :)
20.01.2007 17:58
:)))
mine immaculate dream made breath and skin i've been waiting for you
signed with a home tattoo happy birthday to you was created for you

can't ever keep from falling apart at the seams
can't i belive you're taking my heart too pieces

it'll take a little time might take a little crime to come undone now
we'll try to stay blind to the hope and fear outside
hey child stay wilder than the wind and blow me in to cry

who do you need, who do you love when you come undone

words playing me deja-vu like a radio tune i swear i've heard before
chills, is it something real or the magic i'm feeding off your fingers

lost in a snow filled sky we'll make it alright to come undone now
we'll try to stay blind to the hope and fear outside
hey child stay wilder than the wind and blow me in to cry...
цитирай
3. kardamom - bravo na teb, mila...
21.01.2007 12:04
dade ni strahotna ideja...celuvki...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tessy
Категория: Тя и той
Прочетен: 574083
Постинги: 130
Коментари: 563
Гласове: 3592
Архив