Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2006 15:50 - Хвърчащи мисли - Втора част
Автор: tessy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1887 Коментари: 1 Гласове:
0



Всички тук публикувани са цитати от книги. Селекцията е  моя:
  • Красотата на много жени се движи по тънката граница между порочността и възвисеността.

  • Истината е съвършена, тя няма две лица (страни).

  • Тя е прекрасна и затова ще я ухажват.Тя е жена и затова ще я побеждават.

  • Бях привлекателна. Това е половината от пътя до съблазънта, а човешката природа извършва останалото. Да съблазниш или да бъдеш съблазнен, това е почти едно и също.
  • Нищо не е по - приятно за окото от една хубава жена; нищо не е по - освежаващо за духа от нейната компания и нищо не е по - ласкателно за истинската любов от нейната обич.

  • Ние желаем прелестните създания да се умножат, за да не загине никога красотата на розата.

  •  Нокога не е имало добра война или лош мир.

  • Всяка човешка смърт ме унижава, защото и аз съм един от това човечество.
  • Размерът на една война се определя от размера на вредите и.
  • Да убиеш един човек е убийство, да убиеш милиони е статистика.
  • Трагедията на войната е, че използва най- доброто от човека, за да го направи най- лошото.
  • Някой виждат живота в розово. Други в черно. Реалистите го виждат, такъв какъвто е в действителност.
  • Във война, която и от страните да се нарече победител, такива няма, защото всички губят.
  • Войната ме измъчва не затова, че умират хора, а заради тези хора, които въвличат други да умират, а те самите ще останат да живеят.
  • Жалба

    Нима не е красиво

    да падне гръм и да умреш,

    когато прекосяваш нивата,

    и някой да се натъжи.

    Но кой ли го е грижа

    дали съм жива или мъртва?

    / Стиви Смит/

  • Не е възможно къща без мъж. Това е по - лошо от ден без слънце. Без слънцето можеш да минеш, имаш електричество. Но къща, където не се вижда мъжка риза или чифт мъжки чорапи, или вратовръзка... Това е къща на вдовица и навява тъга.

    / Е. Пиаф /

  • Душата, характерът, талантът, всичко всъщност избледнява, но поне да води към нови, необикновени и винаги изпълнени със страст връзки.

    / Вагнер /

     

  • Мислите, че ценя живота? Глупости! Нима не съм взел всичко от него - и възможното и невъзможното.

    / Байрон /

  • Никой мъж не може да пее без усмивка, а аз никога не бих се усмихвал, ако бях женен. Аз съм голям певец, защото останах ерген.

    / Е. Карузо /

  • Отвратително е, че човешкото същество не може да живее за свое собствено удоволствие.

    / А. Айнщайн /

  • След като имах възможността да наблюдавам хората, вярвам повече от всякога, че сексуалността се е превърнала за нас в национална болест. Ние имаме маниера да я намесваме в политиката и религията си, макар тя да им е толкова присъща, колкото е храносмилането! Всичките ни картини, романи, музиката ни, като че ли и хвърлят блумен поглед и намигват, потриват ръце. Латинците я оставят там, където трябва да бъде, на второстепенно място. Тяхната живопис, музика и литература нямат нищо общо със сексуалността. Това е много по - разумно.

    / У. Фокнър /



Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



1. ema - :)
12.12.2006 19:04
Прекрасна идея да направиш това!
Толкова умни хора на едно място ме карат да се чувствам елементарна:) Всъщност защо не! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tessy
Категория: Тя и той
Прочетен: 574001
Постинги: 130
Коментари: 563
Гласове: 3592
Архив