Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2006 00:44 - Не се плаша
Автор: tessy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1939 Коментари: 2 Гласове:
0



Не се плаша от теб. Върви си. Там, откъдето дошла си. Или дошла си да ме вземеш?
-  Второто, казваш.
- Добре, нека вървим, ще те последвам. Хайде, вървя след теб.
Аз да съм отпред, казваш, страх те е, че мога да избягам. Къде ли мога да отида.
Хе, ласкаеш ме, та има ли някой избягал от теб?
- Има опитали, казваш.
- Не се страхувай, мен не ме е страх, ще дойда доброволно. Щом времето дошло е, безсмислено е да се протака.
Така и не успях да си намеря пътя. По- добре е с теб. Не е самотно някак си, а и виж как хубаво си говорим. Хайде, свършвай по- бързо. Да приключваме и да си ходиш, че имаш работа да вършиш. Кой знае колко още те чакат.
Ето вземи душата ми и тръгвай си. А тялото ми нека го оплачат. Как леко е сега? Къде ме водиш, Смърт?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Казват.
04.11.2006 01:04
Който търси смъртта, се занимава с празна работа. Така или иначе, ще я намери.
цитирай
2. tessy - то
07.11.2006 23:23
То аз и не я търся, каквото е писано да става, ще стане рано или късно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tessy
Категория: Тя и той
Прочетен: 574025
Постинги: 130
Коментари: 563
Гласове: 3592
Архив