Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2006 23:32 - Италиански прелести 1
Автор: tessy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1451 Коментари: 0 Гласове:
0



Victoria Cabello

image

Тя е на 29 години, казва се Виктория Кабелло. Родена в Лондон, работи отначало като VJ за MTV, после започва работа в телевизионния канал Italia 1. Води собствено предаване по MTV, което се казва Very Victoria.

image

Коя е Виктория далеч от телекамерите?
Едно момиче, което води живот като своите връстници. Кино, домашни вечери с приятели, пиейки по чаша хубаво вино, но никакви светски вечери, те са за мен.

image

Сърцето ти е заето?
Не, свободна съм след една много дълга връзка.

image

Разделили сте се една крачка преди брака.
Не, честно казано за брак не сме говорили никога. Естествено, че след толкова години заедно, сме говорили понякога за това, но конкретна дата никога не сме обсъждали. Дори не сме го и предвиждали.

image

Плаши ли те брака?
Хм, знаеш ли, нокога не съм се замисляла. Може би, малко да. Също така и защото наскоро се случи нещо много неприятно- моите родители, след 32 години брак, се разделиха. Като дъщеря винаги съм определяла техните отношения като щастливи, имала съм ги за пример. Тяхната криза имаше много негативно отношение върху мен. Тоест не знам.

image

Да се върнем на теб. Под дрехите на водеща и на нахакана млада жена какво се крие?
Първо искам да отбележа, че живота като водеща е невероятно секси. Както и да е, ако искаш да знаеш никога не ми липсват чорапогащници тип мрежа и обувки с висок ток- 12 см. , защото съм мъничка.

image

А Вики всеки ден каква е?
Вестита малко като мъж. В редакцията всички са мъже. Не мога да ги слушам да говорят за жени, а аз да стоя там облечена секси. И после, толкова добре се чувствам облечена с дънки, тениска и маратонки. После, зависи също така и от времето- сега с това студено време съм толкова добре облечена, че приличам на човечето от Мишлен. През пролетта разцъфтявам- обувки с висок ток, сандали, леки дрехи от памук. През пролетта и лятото се чувствам различна. По- красива.

image
  
 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tessy
Категория: Тя и той
Прочетен: 574152
Постинги: 130
Коментари: 563
Гласове: 3592
Архив