Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2006 13:18 - Ваня Щерева
Автор: tessy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1608 Коментари: 0 Гласове:
0



Не знам колко от вас са прочели книгата на Ваня Щерева "Образцов дом", но бих я препоръчала горещо на тези, които не са я прочели. На мен лично тази книга ми хареса невероятно много. Невероятно семплия начин, по който са разкзани историите ми допадна също. Книгата те кара да я четеш и после, веднага след като си свършил, препрочиташ. Аз от много време съм фен на Ваня Щерева, доколкото мога да се определя така, тъй като по принцип идоли и кумири не си създавам. Но това е една жена, на която се възхищавам.
Ето и сайта на Ваня Щерева, където можете да научите повече за нея - http://www.vanyashtereva.com/


Тагове:   Щерева,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tessy
Категория: Тя и той
Прочетен: 574051
Постинги: 130
Коментари: 563
Гласове: 3592
Архив