Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2006 16:29 - Посмъртно
Автор: tessy Категория: Тя и той   
Прочетен: 1413 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2006 01:11


Отивай си... Защо дошла си?
Казваш време е. А не трябва...
Какво направил той е, че искаш да го вземеш?
Нима не е обичал или не е живял?
Казваш, нищо не е дал...
Не е ли? Май наистина не е...
Любов на никой не е дал.
Обичал ли е питаш...
Знам ли?
Обичал майка ми не е...
А трябвало е думаш.
Какво направил е за мен?
Не знам. Май нищо...
Баща ми беше.
Това май стига.

В памет на баща ми




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tessy
Категория: Тя и той
Прочетен: 573437
Постинги: 130
Коментари: 563
Гласове: 3592
Архив