Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2007 00:01 - Различното виждане на обикновените неща ІІ
Автор: tessy Категория: Изкуство   
Прочетен: 2559 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2007 20:29


Ето продължението на Различното виждане на обикновените неща:

Знаците говорят за любов:

image
Нейните секрети ме разтапят.

image
Привлича ме като магнит.

image
Любов от пръв поглед.

image
Опасна любов.

image
Повдигаш ме.

image
Разпалваш страст в мен.

image
Беше лунатичка.

image
Цвете от рода на чадърчетата.

image
Дърво меломан, пее си горкото или може би вика?

image
Жирафа яде листа.

image
Ключовете трябва да се слушат, когато говорят.

image
Куршуми.

image
Птица с дълка човка.

image
Малки ежедневни самоубийства или птици без криле.

image
Малко пате или тюлен.

image
Правенето на балончета, докато се шофира е забранено.

image
Незаспиващата къща.

image
Прасе.

image
Друга птица с дълга човка.

image
Слон.

image
Свещник.

image
Учудване.

image
Вуду дърво или игленик.

image
4.


Тагове:   неща,   обикновените,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dragosakos - ***
22.04.2007 11:22
Интересен ракурс! Браво! Поздрави:-))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tessy
Категория: Тя и той
Прочетен: 574064
Постинги: 130
Коментари: 563
Гласове: 3592
Архив